nu lämnar jag 2011


Förra årets nyårslöften. Måste påstå att jag klarade alla med undantag för Beach 2011.
.
Men att jag har ätit mindre godis vart väldigt lyckat. Sammanlagt har jag under detta år haft kring 4 månader med godis/kak/tårt-löfte. Dessa månader har varit jobbiga men också sjukt bra. Kändes jättebra att ha nån månad nu och då när man inte käkade något i godis-kategorin.
.
Haha, skrattar bara av tanken. 2010 var året då min vänlista var som fryst. Ingen ny tillkom. 2011 därimot. Herregud, satt och kollade i skolkatalogen för nån vecka sedan och det är helt sjukt hur många jag lärt känna under det tidigare året. Alla festivaler, nya klassen, gemensamma vänner osv. Hoppas att få lära känna ännu fler under 2012 och jag tror det inte ens går att undvika.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Alltid bra med nyårslöften. Det enda svåra är att hålla dom :)

2012-01-03 @ 11:36:17
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0