jag är ingen kvinna som ska stå i köket

När jag vaknade så kunde jag bara hälsa träningvärken välkommen. Men jag tycker
om träningvärk. Då känner man ju att det ger resultat. Att det var värt att stiga upp
05.22 för att vara 07.00 på gymmet.  Kan känner ju bara nu att mitt träningskort
kommer att användas flitit, i alla fall till en början.
.
Förövrigt så ska jag idag ta tummen ur och baka för fulla muggar! Nötbröd och ska
kanske ta mig an cupcakes. Ni förstår inte hur otroligt dålig jag är på att baka.
Eftersom jag aldrig bakar (och när jag bakar så gör jag det i skuggan) så har jag
inga bilder. Så utnyttjar we♥it denna gång och meddelar sen hur det gick.
Tumblr_lve021q9pq1r16lnco1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0