hatten lever

Blir så glad. Jag uppdaterar mer sällan än aldrig och ändå så har jag en statistik som överstiger nollan. Sen jag skrev sist har jag:
1. Varit på en arbetsintervju. (inte så allvarligt som det låter men jag måste ju få skryta med nått)
2. Pluggat i mängder. Nyss så avbröt jag en två timmars lång fysikstund.
3. Tränat massor. Core, Barbell, Box, Bodycombat.
4. Gått i ide. Haft en emodag utom dess like.
5. Börjat om med mitt godis/kak/chips/läst-löfte. Inge mer sötsaker för min del och vet du vad. Jag mår toppen av det.
6. Sist och viktigast. Jag har slutat hata personer. Jag tror aldrig att jag har hatat någon så mycket som jag sagt att jag gjort. Men nu har jag bestämt mig. Alla som jag vet har fått en ny chans av mig. Även om de inte vet om att jag haft svårt för dem så kommer de få en ny chans. Livet är för kort för att slösa bort energin på folk man inte tycker om. Hippie-Hanna is in the house.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0