mitt djupa inlägg. hej.

Jag drömmer om det varje natt. Att jag faller för frestelsen. Jag bryter löftet och mår dåligt. Jag äter godisen.

Som halva jordklotet vet nu så har jag som jag nämnt tidigare godisförbud i 8 veckor. Det är inte endast godis, utan chips, godis, kakor, bullar, tårta osv. Det var en jobbig helg i helgen, det var otroligt svårt att stå emot.

Det jag saknar med godis är valmöjligheten, möjligheten att välja mellan olika former och färger. Valmöjligheten att välja mellan olika smaker, beroende på vad man känner sug efter. Ludwig hade godis på skolan idag, sura tror jag det var, Anton tappade en godis på golvet igår och jag satt bara och stirrade på den. Jag är mig inte lik, men det går över snart.. hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: L

hahahaha

2011-09-21 @ 11:03:04
Postat av: Anonym

2011-09-21 @ 18:11:03
Postat av: Amnada

sv: ♥

2011-09-21 @ 18:11:14
Postat av: sannna

sv; hahaha nej:(:( tre stycken kommenterade om de=jag efterbliven

2011-09-21 @ 20:01:06
URL: http://sannnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0