kort och gott

Jag och Minna ser på tv. Hon tittar på mig och säger:
Minna: Man ser ganska rolig ut när man kollar på tv..

Jag och mina kompisar kollar en konsert på tv.
Julia: Alltså det är ju bara tjejer i mikron.

Carl: Hanna, vart ligger kanarieöarna?
Jag: Alltså jag är inte så bra på geografi men jag tror det ligger i Asien eller i Amerika. Fast jag vet inte heller om det är nord eller syd-amerika..
Carl: Mamma, vart ligger kanarieöarna?
Mamma: Afrika.


Minna: Han heter Nicklas.
Amanda: Jaha. Är han en kille?

Amanda: Alltså, jag ska säga en sak och ni får inte skratta..
Jag/Minna/Linnea: ?
Amanda: Alltså jag är ju inte allmänt smart..
*tystnad*
Amanda: Alltså jag är ju inte allmänt smart..

Klockan är 17.02
Minna: ÄR KLOCKAN 20 ÖVER 5?!
Jag: Försök igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0