Minna Wallin



Flickan som jag träffade i förskolan, vi klickade direkt och började mobba alla som ville vara med oss. Däribland Linnea. Jag och Minna fick ligga ute i hallen på fritids, en på bänken och den andra under, och vi fick inte kolla på varandra.

Jag och Minna mobbar inte folk längre, men vi klickar fortfarande lika mycket. Vi är faktiskt gifta, även fast hon har tagit en paus i vårat förhållande för att vara med Pontus lite mer, eller som jag kallar honom Pollan. Minna själv går under smeknamnet Pullan och det namnet är hon väldigt stolt över.

Jag älskar Minna, hon är så fruktansvärt roligt, snäll och Minnig. Minna är duktig på att rita och är ofta med på spontansaker så som bussturer till stan.

En gång frågade jag Minna om hon trodde att vi skulle känna varandra när vi nått åldern vuxna. Minna vart arg, klart jag kommer känna minna när jag är vuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0