Hej Hanna, är du verkligen en tjej?

Jag är inte alltid som andra tjejer. Här har du en lista.

Naglar: Jag gillar inte att ha långa naglar, nagellack kan jag ha till och från men långa naglar klipper jag av direkt.
Armband: Det är obefintligt i min regelbok. Jag tycker att det är superfint på andra men jag kan verkligen inte ha det på mig själv mer än 30 minuter som max.

Skor: Jag HATAR att köpa skor. Jag går i mina skor tills de är bortnötta. Skor är verkligen INTE min grej. Går helst barfota. Eller nakenfota som våran svenskalärare nämnde att småbarn kan säga. Det ordet ska jag börja använda, nakenfota.

Kläder: Jag använder bara sköna kläder. Osköna men snygga kläder ligger och ruttnar i min garderob och där kommer de att stanna.

Gina: Jag handlar aldrig på Gina, det är en livsfilosofi som jag har. Jag har tre plagg därifrån, har tappat bort två och det som jag vet vart det är använder jag aldrig. Jag tycker att Gina har fina kläder men jag vill inte handla mina kläder där eftersom alla skellefteås flickor frossar bland sina ginakläder. 

Rapar: *ingen kommentar*

Nu säger jag inte att jag är udda på något vis, utan jag säger bara att jag inte förljer den idealmall som är uppsatta för tjejer. Jag tror få tjejer följer den mallen men what ever. Detta är min blogg och jag är gud över denna hemsida. He he. I've got the power.



Kommentarer
Postat av: sannna

high five för att hata att köpa skor!

high five för dom där raparna också!

high five för kläderna också!

2011-09-27 @ 22:57:20
URL: http://sannnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0