ett muntert inlägg


Flickor jag saknar. Kvällar jag saknar. Kläder jag saknar.

Idag så hade vi det efterlängtade matteprovet. Skrev in i det sista och nu är huvudet tömt på matte. Det var en glad-piss-dag. Jag har varit glad hela dagen men otroligt arg också. Slutade med att jag höll på att tippa hela skåpraden för att väskan hade fastnat i skåpet. Jag hatar gympadagar.

Imorgon så har vi äckligt kort lunch, på 30 ynka minuter ska vi från lektionen, skåpen, äta och hämta grejorna och sedan sitta pigga och mätta i skolans kallaste sal. A263. Jag ryser av bara tanken på det rummet. Tur att vi bara har endast en lektion där i veckan. Kemi. Det gör dock inte saken bättre.

Kommentarer
Postat av: adnama

SAKNAR DIG MASSOR KSHNNNPADÄHGSDALDGNSIAPHJSDNHISDNHDNHLKFNHK BLÄÄÄÄÄ FÖR ATT JAG INTE FÅR TRÄFFA DIG VARJE DAG...

:(:(

HAAAAAAAANNIIIIII

2011-09-28 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0