Amanda Ögren



Amanda, min egna lilla söta Amanda. Flickan som alltid är på när det gäller diverse utflyckter. Vi cyklade mitt ute i ingenstans och sjöng för full hals, vi satt i en strandsatt båt och käkade glass, vi gjorde en film om en banan, vi plockade bär, vi stal en skylt och vi skrattade ohejdat hela tiden.

Amanda bor i örviken och hon har 5 storbröder, Ludde, Simon, Erik, Victor och Emil. I den storleksordningen. Amanda gillar att fota och det är hon väldigt duktig på, att handla kläder är hon också en mästare på och jag skulle göra vad som helst för att byta garderob med henne.

Hon är en rolig, vacker, omtänksam och kreativ brud. Jag och Amanda är på många sätt väldigt lika varandra, vi har ganska ofta samma åsikter och båda är töntigt förälskade i gänget i Jesey Shore. Hennes favorit är Mike och jag gillar Vinny och PaulyD. Hahah jag vet hur töntigt det låter men det är bara så. En annan sak som vi har gemensamt är våran besatthet av popcorn, en påse räcker inte länge.

Jag och Amanda har planer för framtiden, vi ska sitta gamla och skrynkliga på samma ålderdomshem och sticka till våra barnbarn. Det kommer bli vilda tider.

BURGERS FOR THE BOYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0