det som man kommer ihåg


Elvira:
Jag googlade just och frågade vart våran glassmaskin är.
Jag: ...

Mattelärare Anna: Min första bil var en sådan, men den stannade i en korsning.
Petter: Det kallas motorstopp.

Elias: Vart gick han sa du?
Jag: Restaurang och livsmedel.
Elias: ... ja det är ju också en linje..

Elin och Jesper slåss om bollen i toppsboll när elin siktar toppsen mot Jespers familjejuveler. Hon slår tre kraftiga slag och Jesper faller ner på golvet med ett ytterst otrevligt uttryck i ansiktet.
Elin: Ofta , träffade jag?!

Jag och Elvira i klassrummet
Elvira: Är det såhär?
Jag: Ja, eller nej. Jo. nää. Jo så är det. Eller vänta, nää. Jo..nej..
Elvira: Börja om.

Jonte: Har du haft din redovisning än Hanna?
Jag: Ja, jag hade den i onsdags.
Jonte: Bra då slipper jag dig.

Jesper: Alltså varför är du så ful Hanna? Elvira är bara lite ful men du är så ful.
Jag: ...

Kvinnan från tobaksfriduo: Så vart odlar man tobak?
Jag: I växthuset hemma hos mig.

Texten är: You had your eyes wide open
Linnea sjunger: You had you ass wide open

Texten är: I gotta see you boo.
Jag sjunger: I wanna see you poo.

Vår klasschatt som stått tyst i 3 minuter.
David: En ljudlös tystnad.
Jag: Jo för tystnader innehåller så mycke ljud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0