3 punkter med mer än tre ord

Visste du att jag är svag för:

perfekta tänder
Jag tror det är för att jag hatar mina egna tänder så mycket som jag lägger märket till folk som har snygga tänder. Det sjuka är dock att jag aldrig lägger märket till om någon har sneda tänder. Det skulle jag kalla en gåva. Jag önskar att jag hade lika fina tänder som Lauren Conrad eller någon annan kändis som har lagt ner flera miljoner på ett perfekt leende.

killar som lukat gott.
Det spelar nästan ingen roll hur han ser ut, lukar han gott så ligger han högt upp på min lista. Alltså det går ju knappt beskriva med ord. Blir typ helt knäsvag bara jag tänker på det. En godluktande kille är en otrolig kille.
OBS! Bara för att man luktar mycket betyder det INTE att man luktar gott.

snygga ögonbryn
Här gäller samma sak som med tänderna, fast jag lägger dock märket till fula ögonbryn. Det finns så många ögonbryn som jag skulle vilja gråta över. Kom igen, vem vill se förvånad ut stup i kvarten och vem i hela vill ha två spermier som ligger sådär snyggt över välsminkade ögon? Ingen skulle jag svara, ändå finns det alldeles för många som följer dessa trender. Men som sagt, jag är svag för snygga ögonbyn men gråter nästan när jag ser någon som tydligen inte delar samma åsikter kring dem som mig.

Favim.com-20456_large
vihjärtadet levererar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0