tack att jag såg det nu

Att vakna klockan 7 en lördag är inte något som jag vill göra till en vana. Som tur är så hamnade jag i en lätt dvana i några timmar så sovmorgonen var inte en hel förlust.

Idag har jag ont i min rumpa, det känns som träningvärk men när *jag upprepar* NÄR har jag ens försökt träna upp den? svar: Aldrig.

På tal om ingenting så håller min bränna på att ha sjungit sin sista vers. Längtar tillbaka till spaninen så mycket att det är sinnessjukt. Helt galet. Det var lätt den bästa semestern någonsin!


*jag tittar på Elins arm som är helt täckt av mönster från en bläckpenna*
Jag: Vill du bli tatuerare?
Elvira: Frågade du just Elin om hon ville bli en brevlåda?
Jag/Elin: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0