HOJ


Igår vart det ingen bloggning. Jag ber inte om ursäkt, eftersom det är min  blogg = jag skriver vad jag vill, när jag vill. Hehe.

Igår gick jag på stan med Elin efter skolan, vi bosatte oss nästan på bokias barnavdelning med varsin starwars bok i högsta hugg. Nördar. Ett par jeans och en skjorta fick följa med hem till det gröna huset men efter att jag dumpat grejerna hemma så drog jag mig vidare till Moa.

Moa och jag satt och grillade vid älven. Det var vackert, mysigt och ett perfekt avslut på en skolvecka!

Idag ska jag försöka hinna med allt på listan, Amanda, Hockey och lite plugg. Plugget kan jag stryka direkt för det kommer jag inte hinna med. Nu ska jag duscha. Blir förmodligen inte mycket bloggning idag heller. MO HA HA. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0