dagen var som oblandad saft


Jag vet att det är knapert på bloggfronten men ni skulle inte vilja besöka mitt huvud just nu. Hade fysikprov idag som jag tror inte innehåller många godkända poäng. Har engelskaprov snart och har inte ens börjat. Svenska uppgifterna är skyhöga och så vidare.

Hur som helst så for jag och Pippi även kallad Elvira på derbyn mellan IBK och Gamla stan nu på kvällskvisten. Det kunde ju ha gått bättre men bättre lycka nästa gång grabbar.

Vad har jag mer att säga..? Justja, köpte lite småsaker efter skolan idag eftersom det gick så skitpissdåligt på fysiken, men vet dock inte hur mycket bättre det kändes. Visar någon dag framöver vad det egentligen var.

Kommentarer
Postat av: Jullbull

Du är som outblandad saft hanna, bara det bästa finns i dig. Jag är glad att jag har dig

2011-10-18 @ 23:32:29
URL: http://juliagr.blogg.se/
Postat av: elvira

IBS*

2011-10-19 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0