-10 är en väg neråt. eller uppåt, beror på ursprunget


Förlåt mina kära bloggläsare för dålig uppdatering. Jag ska nu mala på i ett helt inlägg om hur dåligt jag mår över för lite blogging sen fortsätta med mitt problemlösa liv. Ehh, nej.

Men jag hade inget att säga igår och idag har jag inte varit hemma förän nu. Klippt mig har jag också. Kort är det och 10-15 ligger nu hos min frissa. Som sagt är det ytterst kort men ack så lent. Varenda lilla kluven topp är nu historia och nu måste jag bara vänja mig vid att vara korthårig! eller inte kortkort men mycket kortare än före. Ångestern har inte kommit än, men vänta ni bara.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

SÅ FINT!

2011-10-25 @ 20:06:32
Postat av: MOA

blev jääääättesnyggt! och fin tröja förresten

2011-10-26 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0