en random bild till en saga


Efter skolan bar sig Elvira, Jesper och jag själv oss in till staden på ostabila cyklar. Vi skulle hjälpa pojken att hitta en halsduk och det gjorde vi. Men det var inte vad jag hade tänkt berätta här. Utan tänk er in i denna situation.

Du går omkring inne på cubus och ser på allt du önskar du hade när du ser att något inte stämmer. Du inser efter en microsekund att det beror på JC påsen som hänger på en krok mitt i affären. Du går fram till den och ser att den är fylld med vackra skjortor och annat najs. Hur gör du?

1. Som Elvira och Jesper tyckte. Du tar påsen och går till JC, byter kläderna mot pengar och lever livet.
X. Låter påsen hänga kvar.
2. Gör som jag gjorde, lämnar påsen i kassan och får hat-blickar av Jesper och Elvira resten av livet.


Kommentarer
Postat av: amanda

2. helt klart

2011-11-17 @ 18:24:09
URL: http://amandaoegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0