hejhopp jag älskar det


Många säger ju att det är på våren kärleken strömmar. Jag tycker hösten är brutalare. Folk börjar om skolan, kanske i nya klasser, kärleken sprids. Ni vet drillen. I mina ögon ser det ut som att sommarraggandet är över och många vill "binda sig" till en och samma person när skolan börjar om. Det är ju kul för dem. Men vad vill jag säga med detta. Jo att jag är en ensam jävel på 16 år som börjar leka pensionär. Tjurar på alla andra som har det som jag inte kan få. Haha du är tragisk hanna.

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

haha du hittar nog den rätta du med! Håller med om att hösten är en årstid då man knyter samman, att vara ensam på hösten när det är kallt och grått och mycket tråkigare än att vara det när våren är här och det börjar bli ljust igen!

2011-11-14 @ 17:51:39
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0