du är mitt syre. yeah right

Vi pratade om det idag. Visst är det gulligt att få en teddybjörn av sin pojkvän? Elin sa det och tror ni inte anti-lull-hanna kommer och förstör de gulliga i det elin säger. Jag tycker att det är fint med en teddybjörn men det är inget som skulle få mina knän att vika sig direkt. Jag är som många vet svår att charma. Men om jag hade en pojkvän (forever alone) så skulle han vara min bästa vän och då skulle han veta hur jag är. Han skulle förstå att jag skulle bli om inte ännu gladare av att ha en myskväll med tv-spel och ett paket glass än av en liten teddybjörn som sjunger I love you när man trycker den på magen.
.
Jag är inte alls romantisk utan tycker att det mesta låter för inövat för att det ska vara gulligt. Tro inte att jag himlar med ögonen när nån av mina vänner säger något fint som deras pojkvän gjort eller sagt. Det som får mig att tycka att det är gulligt är min vän, hon skiner upp som självaste solen och då ser man hur fruktansvärt mycket hon gillar honom. Inte det han har gjort, utan hur min vän reagerar på det. hmm det var en konstig formulering men aja.

Kommentarer
Postat av: Amanda

1. fin bild.

2. i know you giirl.

3. you will found love in hopeless place, we found love in a hopeless placccccccccee.. kom och tänka på den låten hihihi.

4. love you hanniloo

2011-12-05 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0