leave all the bad memories in 2011

Jag önskar att det fanns tre tolvslag på nyårsafton.
.
1. Det första skulle jag fira med min familj. De som alltid funnits där. De som jag har invigt alla andra år med. Sitta i vår lilla skidstuga i hemavan och se alla raketer och bråkas om vem som ska få tända på dem. Tillslut skulle vi prata om fina stunder under året som gått och sätta upp mål inför året som komma skall.
.
2. Det andra skulle jag spendera på en stor fest. Där jag i sista sekunden skulle få en nyårskyss av en vacker kille i ett regn av raketer. En klassiker men det är en sak som jag ska uppleva innan jag dör. Tyvärr så har jag varken en vacker kille eller en stor fest. Så detta får vänta nått år till.
.
3. Det tredje och sista tolvslaget skulle (och ska) jag tillbringa med mina brudar. Hoppandes i små klänningar ska vi tillsammans dansa in det nya året. Vi ska laga (förhoppningsvis) god mat och vi ska uppleva de bästa låtarna från vårt 2011 ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: amanda

love you babe, det här kommer bli GRYMT!!!

2011-12-28 @ 21:54:23
URL: http://amandaoegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0