jag har gröna med en brun ö längst in

En sak som jag kan lova på heder och samvete handlar om ögon. Jag har inte träffat en enda person med fula ögon. Ögon är så vackra. Ögon är min favoritkroppsdel hos en människa förutom händerna. Man brukar säga att ögonen är fönstret till själen och det är så sant. Jag tycker att det är otroligt obehagligt att se folk i ögonen. Det känns bara helt konstigt och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kanske det beror på att jag inte vill att folk ska se, min nakna själ.
.
Ögon är vackra för att de är så olika. Finns i olika färger, men alla är runda. Det finns inget som är ute eller inne när det gäller ögonfärg. Det är som det är och det är vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0