Sanna Pettersson



Jag minns faktisk första gången jag skulle vara med Sanna själv. Jag var jättenervös och vi skulle baka. Idag så älskar jag att umgås med Sanna. Hon är så glad och spårad att man inte kan annat än att hänga med!

Sanna har två hundar och jag har känt henne sedan 7an men likasom linnea så började vi inte vara med varandra förän i 8-9an. Sanna gillar att sparka bollar och hon har brytit nyckelbenet två gånger detta år, en tyst minut för Sannas nyckelben.........åkej.

Sanna är rolig och kan alltid sätta ett leende på ens läppar, vare sig man vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: sannna

HAHAHa jag minns också det..för vi skulle stå och sälja på bion sen, fina tider de!

you are a great awesome person don't ever forget that BRO!

2011-08-31 @ 22:47:38
URL: http://sannnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0