Julia Granlund



Jullis, Jullbull, Bananjulia, Julleman, Jullan.

Julia heter tjejen som lyser upp alla mörka rum. Inget skämt, man kan höra på hennes steg när hon kommer och när man ser henne har hon oftast ett leende på läpparna! Jag och Julia började umgås när vi både konfirmerade oss i St örjanskyrka men det var sommaren 2010 som vi verkligen insåg våran kärlek till varandra. haha. Julia är född i Januari, har två hundar, älskar snygga killar och hockey.

Sommaren 2010 vart jag och Julia jagade av en fullgubbe mitt i natten. Det var på skolgården som detta hände och när vi kommit hem till mig efter den högst otrevliga erfarenheten så satte vi oss och käkade massa mackor och drack mormorsaft.

Jag älskar Julia och från min sida kan jag säga att jag kan prata om allt med henne. HEJ JULIA:D


Kommentarer
Postat av: jullbullaaaaaan

åååååå hannis<3<3<3<3<3<3<3 vad fin du är. vad glad jag blir. pusspå dig finaste hannister. älskar ju dig också

2011-08-28 @ 12:57:04
URL: http://juliagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0