han gjorde köttbullar av sitt eget fett


Jag vet att kommentarerna på detta inlägg inte kommer stiga över 0 in på den posetiva skalan. Men eftersom jag bloggar och eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om så frågar jag ut i det tomma i min blogg. "Vad ska jag blogga om?" *eko*. Haha nämen seriöst, måste ha ett mål med min blogg. Något som jag kan uppnå, något som jag vet folk vill läsa om.

När jag liks håller på att mala på, jag är otroligt fotosugen så om du skulle vilja joina mig i det så är det bara att slå en pling. Känns så otroligt fel att lägga ut bilder på mig själv men det är dom enda jag har.

Kommentarer
Postat av: sannna

jag och du skulle kunna fota nåndag!!! typ gå ut och hinna några fina höstlöv och kanske fota varandra lite?:D

2011-08-25 @ 22:35:15
URL: http://sannnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0