5 saker du inte visste om mig om du inte hoppar högt


Número 1: Jag önskar allt för ofta att jag hade superkrafter som gjorde att jag kunde flyga och andas under vatten. Och om jag skulle få träffa anden i flaskan så skulle jag knappast tveka med mina två egoistiska önskningar.

Nummer 2: Jag är ytterst oromantisk, även om jag har börjat mjuka upp mer och mer. Tycker att de mesta låter så tillgjort och kan tycka att vissa saker verkar inövat. Romantik ska komma spontant enligt mig.

Nr 3: Jag kan sitta och lysssna på Ted Gärdestad i timmar. 

Número 4: Jag klarar inte av när andra klipper mina tånaglar, har bett mamma göra det någon gång i brist på energi och det har varit några av de värsta minuterna i mitt liv.

Magiska 5: Jag har en besatthet av mjölk. Mjölk är som vitt guld i flytande form. Älskar det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0